Nyeremény: 2 db Lacoste L!ve termékekből álló csomag, csomagonként 34.880Ft értékben
LACOSTE L!VE Eau de Toilette 100ml
LACOSTE L!VE Deo Spray 150ml
LACOSTE L!VE Shower Gel 150ml
Nézd a világot egy új nézőpontból a LACOSTE L!VE-val
A LACOSTE L!VE új illata a kifogyhatatlan energiát testesíti meg. Az energiát, amely a határokat feszegeti, kialakítva saját szabályait, saját stílusát. A LACOSTE L!VE a kiforrott stílus és a eredetiség keveréke. Vonzza a kreatív személyiségeket, új lehetőségeket biztosítva számukra, hogy egyedien öltözködhessenek. Egy parfüm hozzáadása a LACOSTE L!VE világához egy természetes lépés volt, ugyanakkor az illatnak ugyanazt a kreativitást és egyediséget kellett megtestesítenie. Az illat segítségedre lesz, hogy az egyértelműnek tűnő dolgok mögé láss. Új illat. Új nézőpont. “Az új LACOSTE L!VE illat egy teljesen új fejezet a LACOSTE illatok világában. Az egyedi dizájn, koncepció és az átfogó kampány egy sokkal városiasabb vásárlót vonz, aki az eredetiséget és a kreativitást keresi. Éppen ezért a kreativitás került az új LACOSTE L!VE illat szívébe; attól a folyamattól kezdve, ahogyan a LACOSTE és a P&G Prestige együttműködően kialakította az üveget és az illatot egészen az innovatív globális kampányig” Antoine Delgrange, Global Marketing Director P&G Prestige.
Fokozza az érzékeket, új nézőpontokat tár fel és inspirálja a kreativitást. A LACOSTE L!VE minden összetevője megtalálható az egyedi illatban: energia, kreativitás, és lazaság. Az összetevők szakszerűen keverednek, egy dinamikus illatot kialakítva, de mindegyik önállóan is kitűnik az illatban- megragadva az állandó mozgás érzését egy folyamatosan változó illattal, ahogyan az egyes jegyek felfedik magukat. A lime dinamikus robbanása ragad meg először. Ez a szokatlan, energikus fej jegy a LACOSTE L!VE egyedi természetét fejezi ki – élénk és csípős, hogy felébressze érzékeidet. A szív jegyben zöld levelek és vizes jegyek találhatók, kiemelve a lime illatát, amely vibrálást és frissességet ad az illatnak. Ideje mozdulni, ideje alkotni. A Guajak fa füstös melegsége és sötét édesgyökér alkotja az illat alap jegyeit, mélységet és eredetiséget kölcsönözve az illatnak. Az Üveg Jellegzetes, erős és játékos.
A kreatív inspiráció uralja ezt a parfümöt; az illatot, és az üveget is.
Jellegzetes. A kocka letisztult és modern. Minimalista stílusával, esztétikus és változatos színeivel, ez a meglepő tárgy egy praktikus és jellegzetes tartályról gondoskodik dinamikus tartalma számára. Az üvegen uralkodó színek inspirálják a kreatív személyiségeket, hogy képzeletükre építkezhessenek. Akármilyen szögből nézel rá, a flakon vonalai a LACOSTE L!VE stílusát és dizájnját követik. Erős. A meglepő és letisztult flakonforma, és az anyagok finom játéka egy egyedülálló és azonnal megkülönböztethető csomagolást hoz létre az illatnak. Egyszer látod, és soha nem felejted el. Játékos. A kocka hat oldala biztosítja a lehetőséget a LACOSTE L!VE generációnak , hogy különbözőnek láthassák a dolgokat, nézőponttól függően. Akárcsak az illat, a flakon is segít, hogy a nyilvánvalónak tűnő dolgok mögé láthass, meglepődj és energiával töltődj fel.
A LACOSTE L!VE illat kampány, “Új illat. Új nézőpont.” arra inspirál, hogy kilépj a megszokott körforgásból, és egy más szögből lásd a világot. A reklámmal kezdve, az új távlat ötletének fokozott művészeti megvalósulása Zoer-nek, egy graffiti művésznek köszönhető. A H5 által rendezett, 20 másodperces klip 2014 májusától lesz látható. Két fiatalt (köztük Zoer-t) láthatunk, amint energikusan festenek, színeznek és ragasztanak egy fehér galéria falaira. Mikor munkájukkal végeztek, a kamera elfordul, hogy egy másik nézőpontból is megmutassa a szobát, és munkájuk meglepő végeredménye láthatóvá válik. A látszólag véletlenszerű elemek összeállnak, egy 3D LACOSTE L!VE üveget formálva. Ez a klip arra ösztönzi a vásárlókat, hogy a változó nézőpontok ötletét újragondolják, és saját tartalmukkal töltsék meg, majd széles körben, közösségi oldalakon osszák ezt meg.
A digitális eszközök, és a közösség az új kampány fő motívuma. A Kaliforniában tartandó árpilisi bevezető LACOSTE Desert Pool Party-ra művészek is hivatalosak, hogy a LACOSTE L!VE kocka üvege alapján installációkat készítsenek. A művészek alkotásai megtekinthetőek lesznek közösségi oldalakon, bemutatva az #újillat –ot és az #újtávlat-ot a világnak. Ezek a hashtagek lesznek a július és szeptember között futó globális digitális kampány legfőbb elemei, hogy embereket inspiráljanak LACOSTE L!VE élményeik Instagram-on való megosztására. Ez mutatja majd be a termék művészi oldalát, és arra ösztönzi az embereket, hogy kifejezzék magukat, és ezek az újító képek a LACOSTE digitális hálózatán elérhetőek lesznek. Az “új nézőpont” ötletével és a globális részvétel segítségével, az egész kampány célja az, hogy a LACOSTE L!VE generáció bemutatkozhasson.
LACOSTE L!VE Eau de Toilette 100ml
LACOSTE L!VE Eau de Toilette 40ml
LACOSTE L!VE Deo Spray 150ml
LACOSTE L!VE Deo Stick 75ml
LACOSTE L!VE Shower Gel 150ml